logo AH

IL2 FB NONSTOP server (4.11m = IL2 1946+4.08m+4.09m+4.10m+4.101m+4.11m+fix.dll): k222-fw1.fsik.cvut.cz:21000

Czech or English language please ...

Technicky orientovanou diskusi o administraci IL2 DS serveru a spol najdete na Pandoře
Vloz prispevek / Add post

strana: 1


07.02.2012 - 15:15:09 Čendič
Poslušně hlásím ze na mapě Convoy for russia 1942. Jsou u modrých k dispozici všechna letadla z Il-2. Je to na jednom ze severních letíšt ( nevím ted přesně které to je.)
06.02.2012 - 20:18:02 Killer
Uznavám, že to mohlo bejt zajímavý. Já taky rád s FW na bombry. Psal jsem to v noci a malinko zklamanej. Těžko hledat něco, co vyhovuje každýmu mezi tolika názory. Do toho pokaždý jinej stav lidí na servru. Příště mezi vás padnu a půjdu do toho prsama. S mojí vypracovanou taktikou a skvělou pilotáží, budu do minuty mrtvola. :-)
06.02.2012 - 18:44:20 Tazi
Killere, je to jak píše Tibor,letěli jsme ve skupině, všichni jsme byli na TS a tak jsme svůj útok koordinovali v jednom okamžiku a tím ty bombry musely střílet na víc cílů.. Jakmile tam vlítneš sám tak tam toho moc nezrasíš,možná jednoho nebo dva a uvidíš, že ty čtyři doprovodné Mustangy s Tebou zakývou. Problém byl v tom, že v době našeho útoku nebyl krom těch AI u bombrů nikdo kdo by je bránil i přesto, že je to hlavní úkol červených.Jinak nemysli, že náš úspěch byl tak bezproblémový-letělo nás sice šest,ale jeden pilot letěl z jiného letiště a k bombrům se dostal jako první. Jasně, že nechtěl čekat na nás a zaůtočil,dopadlo to tak, že jednu B-17 sice rozkouřil,ale sám byl po prvním průletu bez kontrolsů... A i my ostatní po souboji s touto skupinou bombrů jsme vypadali dost žalostně, mám to nahrané a vím o čem mluvím-příkladně já jsem se vracel na letiště z komplet rozstříleným Fokáčem a motor mi táhl tak, že má rychlost byla max 260km/h, což by mohl potvrdit sám Bigjoe, který si mne ve Fokáči přilítnul očichat a viděl, že se ploužím jak lemra. V té chvíli jsem byl rád, že sedí Big ve Fokáči a ne ve Spitu, jinak by si mne vychutnal...Na letiště jsem doletěl jen díky tomu,že jsem postupně vyklesával a výšku proměňoval za vzdálenost a taky,že jsem nepotkal žádného spojeneckého pilota. Také já děkuji všem, kteří se společného útoku zůčastnili, takový polet dělá radost. Mapa je to parádní a já jsem naopak velmi rád,že AI letadla létají,protože jinak by třeba taková mapa nebyla proveditelná už třeba z praktických důvodů neboť B-17 jak všichni víme nejsou pilotovatelné a letět to s B-25 by už jaksi nebylo ono a to ani nemluvím, že by nikdy nedošlo k tomu aby bylo 20 reálných pilotů ve formaci B-25. Bylo by z toho takové to klasické ploužení po jednom ze všech směrů a výšek a to už jaksi není ten duch "bombardovací ofenzivy na západě"..
06.02.2012 - 18:32:36 Loch
Nehaz hned kanon do zita Killere. Pritomnost AI na konkretnich mapach je celkem zajimave tema, tak proc to nerozebrat. Pravda, kdyz ty mas jeden nazor a ja v podstate zastavam nazor opacny (pro tu danou mapu), tak toho asi moc nevyresime, ale treba se zapoji i ostatni se svym pocitem, at muzou Enty s Cutorou vysperkovat servr ke spokojenosti vetsiny :) Rozhodne je to lepsi, nez se tu hadat, kdo ma jakej nazor na upravy od DT.
06.02.2012 - 14:58:51 Killer
Ono je těžký o něčem podiskutovat tady na žvanírně. Já prostě už FW neopustím a zrasim ty bombry taky. Chápu, že AI přidat, nebo ubrat je těžký. Kolik bude lidí zrovna za kterou stranu nikdo neví. Byl to jen můj pocit po včerejším letu a nemám zájem tady rozpoutávat nějaký vášnivý diskuze. Tady nejde nic přesně vyjádřit psaním. Jo a některým jedincům bych vzkázal, aby si odpustili ty sprostý poznámky v chatu na adresu DT.
06.02.2012 - 14:10:26 CSL/I_Scharck
Většina toho, co tu napíše VelkýPepé, je jen kňourání a stesk po staré verzi hry 4.09m, kdy měl na Spitu klapky v jakékoliv poloze (HW cheat) a ještě se s těmi klapkami chlubil na svých pedálech + starý FM. Dále jako starý mezek odmítá Team Daidalos jako oficiální team pro pokračování hry a sype sem jednu uštěpačnou poznámku za druhou, protože mu "rozšlapali bábovičku." P.S: Jen on, VelkýPepé, píše svůj nick celý velkými písmeny, tak ahoj Pepku v převleku. :-) P.S.2: létám déle, bojím se jen zubaře a neomluvím se za svůj post ani kdyby tě hrom po poli honil :P :DDD
06.02.2012 - 09:09:22 Falco1
Skvělá žvanírna,jen tak dál.Jak sem někdo vloží příspěvek se svým názorem už se za něj omlouvá aby nedej b..e někoho nenasral.A ještě maličkost-se vším co tu píše BIG JOE souhlasím.Falco1.Pro rýpaly:je mi 45 a šturma lítám 5 let.
06.02.2012 - 08:03:28 Loch
Pravda, ze absence doprovodu zlepsuje sance utocnikum, ale treba ja na te mape nikdy nepotkal drtivou prevahu modrych, takze to asi byla opravdu vyjmecnejsi situace. Nic naplat, nekdy si chce kazdy potrenovat sestrelovani bombru (a ze je u vetsich svazu co trenovat - neni to nic snadneho). Pak je cover ciste na zivych pilotech (coz tusim je taky cil mise, ne? ) a kdyz uz nikoho z utocniku nesestrelit, tak aspon poskodit, zdrzet nebo donutit klesnout, aby se bombry dostaly do cile (nevim, jak je to ted nastavene, urcite by bylo dobre, aby bombry v pripade, ze jich urcita cast neni zneskodnena, otocily mapu, aby byla motivace sestrelovat a pro cover aspon cast z nich uchranit vyse popsanym zpusobem). Pokud by to tak ale melo byt vzdy, ze naprosta vetsina hracu bude utocit na bombry a jen hrstka se je bude snazit branit, pak bude cas premyslet nad upravou mapy. Prave o tom je podle me online letani, ze na stejne mape/misi je jednou pro splneni ukolu potreba relativne snadneho vitezstvi (sestrel par bombru bez coveru) a jindy zase bojovat s presilou coveru a na tom zalezi, bude-li mise uspesna nebo ne. Cpat na mapy miliony AI stihacek, to si muzu dat offline :)
06.02.2012 - 07:13:51 Tibor_sk
Killer, ono bolo užb pol jedenástej za prvé, za druhé odpijili sa lebo na predchádzajúcej mape sme ako JABO zaútočili na letisko a zničili všetko živé ako po druhé, tá Entyho mapa je pre náročných ako po tretie a ty si lietal niekde v prdeli a nie pri bpmroch, čo hádam prvý krát čo túto mapu sme leteli tak takmer všetci modrí útočili na bombre to ako po štvrté a po piate pri bombroch sa báť nemusíš aj keď si sám, oni ťa už ochránia, keď medzi nich vletíš a ak ti nestačí za jeden let jeden zostrel tak si príliš premlsaný to ako po piate. Teda ak by si bol nad nimi v siedmich km tak určite na jedného z nás padneš a zostrelíš ho a v pohode si odletíš. ja len toľko, Enty nič nemeň, úplne postačujú štyri AI, čo ich doprevádzajú, aj tie naše rady preriedili.
06.02.2012 - 00:08:03 Killer
Píšu, že je to jen můj osobní názor a ten přesun za modrý si ničim jiným vysvětlit neumim. Je něco špatnýho to napsat sem? Jinak lítám jen modrý, ale když bych se ještě já a dva další dal za ně, tak je z toho akce "zničte nechráněné terče B-17". Víc psát nebudu. Nedělá to dobrotu.
05.02.2012 - 23:46:56 AH_Enty
Jsei nějaký chytrý. Narváno přestalo být ještě dříve, než jsem dal tuto mapu na server. Doprovod přidám, není problém.
05.02.2012 - 23:31:58 Killer
Pamatuju Tibore akci s tebou a dalšíma pěti v He-111 a doprovodem Bf. To byla akce! Ale ber to jenom jako jeden z mnoha názorů na věc. Chtělo by to asi zapřemejšlet, proč tu není narváno jako dřív.
05.02.2012 - 23:22:10 Killer
Hoši nezlobte se na mě, ale ty blbý AI jen škodí. Ihned 19 modrejch na 4 červený. AI dole a přesun za červený. Je to můj názor. A v chatu hlášky "nejde o body". Já jdu na server, abych si zabojoval s živým pilotem. 40 min. letu jsem pendloval v mustangu tam a zpátky 3-6 tis. m. Za celou dobu nikde nic. A motat se mezi tu převahu FW rovná se smrt a dalších x minut letu a smrt. Chcete realitu? Kde maj B-17 doprovod AI? To mi nepříde zabavný. Ale jak říkám. Můj názor.
05.02.2012 - 22:58:59 Tibor_sk
Enty tak dneska sme organizovan skupinka 6FW zrušili všetky B17 v boxoch prvej vlny na tej talianskej mape. Takže berem späť čo som kedysi písal, že sa nedajú zostreliť. Ide to, len to chce viacej ľudí. Parádna akcia, ďakujem všetkým zúčastneným.
05.02.2012 - 20:55:19 Loch
Jo, na to co pise Tibor je treba davat pozor u nemeckeho odjistovani, protoze jestlize puma nepada dost dlouho, aby se odjistila na instant, tak se odjisti treba az na long a misto nastaveneho spozdeni exploze 0s vybuchne treba za 14s (ci kolik to tam je prednastaveno). Takze pri utocich na pohyblivy cil bud dopredu nastavit dlouhou roznetku a umistit pumu dost pred cil, nebo odhazovat na instant/short z vysky, kdy se urcite puma odjisti na instant/short
05.02.2012 - 19:38:09 Tibor_sk
Loch má pravdu s tým dlhým časovaním, včera som útočil na idúci vlak a hoci som trafil cca do stredu vlaku, tak kým sa stihla bomba odistiť, tak bol vlak preč a teda sa nič nestalo.
05.02.2012 - 18:43:30 Judas
Enty:Zkrátka si tak letím a najednou mě to vyhodí ven na padáku jako když se zachraňuju
05.02.2012 - 18:28:12 Loch
Koukam, Tazi to myslel dobre, ale v uvodu postoval soubor informaci, ktere jsem jeste nemel cas opravit, platnych pro verze 4.10 a 4.10.1 (v 4.11 jen s vypnutou obtiznosti roznetek pum). Ale jak uz jste tu upresnili, TAB zaridi vse potrebne. Jen pozor na to, ze vyska odhozu je pocitana pro vodorovny let, tzn napr. 100m znamena, ze pri vodorovnem letu se puma ze 100m odjisti, ale pri stremhlavem to nestihne, protoze narazi do zeme driv (doufam, ze ted nepletu, protoze aspon tak mi to vychazelo z mych pokusu :) ). Zase na druhou stranu, hazet vsechny pumy na low-level taky neni dobre. Teda ono je to vlastne vsechno trosku slozitejsi :) Ve strucnosti: pokud pume dlouho trva, nez vybuchne po dopadu (low-level a podobna nastaveni pro nizky odhoz), pak bud ma mensi ucinnost (pokud nejde o primy zasah obejktu cile), protoze se zabori do zeme. Jedina moznost, jak tomu zamezit je hazet v opravdu nizkem vodorovnem letu, kdy puma sklouzne po povrchu a nezabori se. Ostatni typy roznetek uz nejsou tak omezujici, lehce se otestuji. Ohledne utoku na odolne cile (lode, budovy/bunkry? ) je lepsi nechat pumu vybuchnout "v objektu", takze drobne spozdeni detonace je lepsi. Napriklad u lodi se mi ale zda ucinnejsi zabkovat a nechat pumu vybuchnout pod carou ponoru, nez ji trefit stremhlav primo do lodi a nechat vybuchnout uvnitr. *** Tibore, jiste sledujes prislusna vlakna na SVK. Ted tam byla debata o bombardovani, tusim Saldy to ted hodne zkousi a zjistuje zmeny hodnot IAS/TAS podle mapy, pocasi atd. Puvodni tabulka by zrejme mela byt optimalizovana pro mapu Krimu, ale jinde to muze byt jinak, takze to stejne muze byt odhadovani nastaveni :) Kazdopadne Chicky vytvoril variaci Bomb-tabulky od White Tigers pro mobilni telefon se systemem Android, a zverejnil ji na SVK, takze kdo ma, kouknete tam.
05.02.2012 - 18:28:05 AH_Enty
To jako, že jsi byl na padáku, nebo se Ti jen ztratil kokpit?
05.02.2012 - 18:04:47 Judas
Enty už asi 3krát jsem nechtě za klidného letu vyskočil z letedla.Myslíš že to může dělat někdo jiný jako žert?
05.02.2012 - 15:36:16 Tazi
Neni zač,když můžu tak pomůžu a Ty pamatuj-mám to u Tebe schované, takže jak uvidíš letadlo s číslem "73" tak se k němu chovej něžně!!! Ne jako včera jak jsi mi šel po krku jak po uzeném a málem jsi mi rozebral befko na šroubky! Při tom já jsem to s Tebou myslel dobře nic bych Ti neudělal, jen jsem Tě chtěl sestřelit :-DDD
05.02.2012 - 15:26:50 Cidas_Cz
Tazi: To jsem testoval za vodorovneho letu, jen abych zjistil vysku, ktera bomba potrebuje. Ale potom co jsem si tady prectel je mi vse jasne. Prispevek Tibora jsem prvně jaksi vynechal a to byla taky chyba. Popisovane problemy jsem mel s roznetkou instant. Pro moje ucely je vyhovujici low_level kter u te 1600lb nebyla. Dekuji vam obema.
05.02.2012 - 14:14:05 Tazi
Jasné Tibore, na to jsem zapoměl,ne že bych to nechtěl říct. Děkuji věděl jsem, že mne někdo doplní. To co jsem napsal je pouze má zkušenost a někdo má třeba jiné zkušenosti, tak nechť tak učiní-vždycky je se co učit... Tibore pokud chceš mít tabulku pro bombardování použitelnou aktuálně v průběhu letu tak je možnost tady:http://www.wtigers.org/ je tam v sekci download tabulka, kterou vyvoláš po zapnutí ve šturmovi. Chvíli jsem ji i používal,ale zastávám názor,že cvikem je nejlépe si toto dostat do krve a je to. Je to takové křečovité dohledávat v tabulce jakou rychlost a výšku nastavit ve chvíli, kdy jsi v plné palbě flaku a útočí na Tebe stíhač a do toho všeho se ještě snažíš mířit na cíl.. Cidas- a z těch 200m jsi ještě dokázal vybrat střemhlavý let? :-O tak to čumím a v tom už asi neporadím.. 1. do spojeneckých bombrů chodím vyjímečně 2. střemhlavý let ve Štuce vybírám nejpozději cca. ve 400m a za tu dobu je bomba bezpečně odjištěna;-)
05.02.2012 - 13:56:26 Cidas_Cz
Tazi: Díky moc, za vyčerpávající informace. Určitě pomohly. Co se týče výšky bombardování, jsou známy nějaké přesnější údaje o minimální výšce? Dnes jsem testoval odhoz z SBD pumy 1600lb s Instant roznětkou a "0s" z 200m nebouchla z 300m metrů ano. Zajímalo by mě, jestli to je u vsech stejny, nbo co bomba to jiné parametry (to asi spíše).
05.02.2012 - 12:20:15 Tibor_sk
Že či si ho nezamotal? To sa ešte pýtaš?. Ono Tazi nenapísal ešte jednu drobnosť a síce, že keď stlačíš za letu tlačítko TAB na klávesnici, tak sa ti zobrazia odporúčané hodnoty pre tebou nesené torpédo, teda rýchlosť a výška odhozu a pre bomby prednastavené nastavenia odistenia a spozdenia výbuchu ( zease pre tebou nesené bomby ). Ak si nastavíš v controls panel príslušné tlačítko na ovládanie bômb pre nemecké stroje, tak ich vieš meniť počas letu, tak ako to Tazi uviedol a zároveň tam pri stlačení TAB vidíš, čo si volíš. Takže za letu zmeníš časovanie bômb, ak sa tvoj plán musel zmeniť ( napadli ťa a pod. ) a povedzme už nemáš šancu na útok z levelu, tak urobíš útok strmhlav. Bohužiaľ u spojencov to neplatí a čo si nastavíš na letisku, to máš až do konca letu. Holt Nemci boli vždy technologicky o krok vpredšie. A pre DT by mohla byť inšpirácia, povedzme keď stlačíš TAB ak si prepnutý do odhadzovacieho zameriavača, tak by sa mohla zjaviť tabuľka prepočítavajúca IAS a TAS, nech to furt nemusím hľadať, to by bol komfort pri odhadzovaní. Inak Tazi už si tú tabuľku idem ihneď vytlačiť, nech netriafam zasa Howno ako včera.
05.02.2012 - 11:46:35 Tazi
Nevím,jestli jsem Tě nezamotal, tak jen pro jistotu-u německých letadel-elektrických roznětek nejde nastavit zpoždění pouze navíc volíš mezi "elktrik" a "sea". Chce to si sednout udělat kávu, nebo pivko a vyzkoušet to v Of-line a budeš mít jasno..
05.02.2012 - 11:07:52 Tazi
Ohledně výbucu bomb nemám žádný problém, záleží z jaké výšky jsi zvyklý házet bomby-jestli nejsi fakt moc nízko.. Typ roznětek u spojeneckých bomb musíš nastavit ještě před vzletem jakmile vybíráš výzbroj letadla, je to v kolonkách jak zbíhavost střel a vzdálenost výbuchu raket.U německých můžeš typ roznětky vybírat třeba až v letu protože toto roznětky jsou elktrické, tak to řešíš příslušnou klávesou.Je tam buď okamžitá,krátká nebo dlouhá..Pokud žabkuješ, myslím,že je na to dobrá ta krátká,ale je to na zvyku-potřeba vyzkoušet..Nemám vyzkoušeno,ale pokud použiješ okamžitou tak dojde k výbuchu už při prvním kontaktu s vodou-pak už záleží jen na tom jaké máš zpoždění výbuchu-když dáš zpoždění "0" vybuchne hned. Pokud jsi zvyklý na žabkování z verze 4.09 tak bych nastavil: Roznětka okamžitá,zpoždění cca 3s. Bomba bude odjištěná už při dopadu a k lodi doskáče díky zpoždění už odjištěná. Ohledně torpédování sem vložím to co jsem tady už dával,je to někde níž,ale ať nemusíš pátrat. Je to přízpěvek MK_Páji z jiného fóra,ale myslím, že se na mne nebude zlobit, když to použiju---------------TORPEDOVANI Znama fakta o torpedech: LT F5W a Italske torpedo (Whitehead/Fiume) vyska(m): 100 rychlost(km/h): 300 letadla: He111 H6, Ju88 A4/Torp, Ju88 A17, SM79 pocet: 5 salva (salvo) - obe torpeda odhozena naraz, jinak po jednom LT F5b vyska(m): 40 rychlost(km/h): 250 letadla: He111 H6, Ju88 A4/Torp, Ju88 A17 pocet: 3 salva (salvo) - obe torpeda odhozena naraz, jinak po jednom Mk13, Mk13a vyska(m): 30 rychlost(km/h): 205 letadla: A-20C, A-20G, Beaufighter pocet: 6 Mk13 pozdni (late) vyska(m): 180 rychlost(km/h): 400 letadla: A-20C, A-20G, Beaufighter pocet: 6 Typ 91 vyska(m): 30 rychlost(km/h): 240 letadla: G4M pocet: 6 Typ 91 pozdni (late) vyska(m): 60 rychlost(km/h): 330 letadla: G4M pocet: 6 45-17 vyska(m): 30 rychlost(km/h): 205 letadla: IL2-T pocet: >8 LT 350 (Motobomba) x 45-36AV-A letadla: Ju88 A4 x A-20C, A-20G pocet: 9 x ? LT350 krouzi rychlosti cca 15uzlu ve zvetsujici se spirale po dobu az 30 minut, 45-36AV-A plave v kruznici o vetsim polomeru, je 2x rychlejsi a ma omezenou vydrz na 4km. Oba typy torped se odhazuji z vysek nad 500m, jsou brzdena padaky. Pokud vim, tak samotne torpedo ani jeho padak nejdou zasahnout behem padu hlavnovou vyzbroji. Pozn.: - jde o doporucene hodnoty vyska/rychlost ve vodorovnem letu, torpeda maji ruzne velke tolerance pro dodrzeni hodnot - pri nedodrzeni koretknich hodnot vyska/rychlost lze korigovat naklonem letadla, ale neni to stoprocentne spolehlive - aby se torpeda aktivovala, musi byt urcity cas (ruzne u kazdeho typu) ve vode (!), cas letu vzduchem se do toho nepocita => torpeda by se mela odhazovat ze vzdalenosti vetsi nez cca 400m od cile - obcas dojde k prirozenemu selhani torpeda, neznamena to, ze ste udelali neco spatne - vetsina letadel ma pri pouziti torped upraveny bombardovaci zamerovac (ToKG, binokular, uhlomer...) - vsechny "konce" (zasah, zniceni pri dopadu, zasah bez odjisteni...) torpeda jsou normalne oznamovany hlaskou, takze pokud se nic neobjevi, torpedo zrejme uspesne dopadlo do vody a smeruje k cili - orientacni udaj "pocet" vyjadruje ucinnost torpeda - odpovida poctu torped, potrebnych ke zniceni letadlove lodi Lexington - testovano utokem AI vs Lexington. Mene znamena lepe, tzn. nejucinnejsi byl typ LT F5b ----------------------------------------------------------------------------- Torpedo-Kommandogerät (ToKG) - torpedovaci pocitac Je soucasti vybaveni letounu He111 H6, Ju88 A4/Torp a Ju88 A17, kdyz jsou zvolena torpeda jako vyzbroj. Na zaklade zadanych udaju pocitac urci uhel zatoceni torpeda po dopadu do vody. Pilot tedy potom miri primo na lod a "predstih", potrebny pro zasah plujici lodi, je nastaven automaticky. Pro uspesne torpedovani vyzaduje od pilota dva povinne vstupni udaje a jeden volitelny: 1) AoB (angle on bow) - uhel kurzu lodi vuci kurzu letadla 2) rychlost lodi X) rozptyl torped Ad 1): Uhel urcuje smer plavby lodi vuci kurzu letadla. Nastavuje se v rozmezi -180 az +180 stupnu, pricemz uhlu 0 odpovida natoceni lodi pridi k letadlu, +90 stupnu = lod plujici vpravo, -90 stupnu = lod plujici vlevo. Pro nastaveni uhlu slouzi klavesy odpovidajici otoceni bombardovaciho zamerovace do strany. Alternativni definice: z pohledu pozorovatele na lodi je to uhel vuci kurzu lodi, ze ktereho se blizi letadlo s torpedem, pricemz vpravo jsou kladne uhly 0 az 180, vlevo zaporne 0 az -180. Ad 2): Rychlost lodi se nastavuje v rozmezi 0 - 35 uzlu. Presne urceni rychlosti neni mozne a musi byt odhadnuto (!). Pro nastaveni rychlosti slouzi klavesy odpovidajici nastaveni rychlosti u bombardovaciho zamerovace. Ad X): volitelnym parametrem je rozptyl torped. Nastavuje se v rozmezi 0 - 30 stupnu a udava, v jakem uhlu se torpeda odchyli od primeho smeru, leve torpedo doleva, prave torpedo doprava, bez ohledu na to, jestli vypoustime salvu nebo jednotlive. Tzn., ze pro uhel rozptylu 10 stupnu leve torpedo zatoci 5 stupnu vlevo, prave 5 stupnu vpravo. Pro nastaveni se pouzivaji klavesy odpovidajici sklopeni bombardovaciho zamerovace. Pozn.: - pokud chce pilot radeji nastavovat predstih torpeda manualne (miri pred lod), je dobre nastavit pri pouziti ToKG rychlost lodi na 0 uzlu, aby nedochazelo k odbocovani torped vlivem vypocitaneho uhlu. - idealni vzdalenost vypusteni torpeda je 2000m od cile, jinak muze dojit k drobnym odchylkam smeru torpeda (MK_Paja) ----------------------------------------------------------------------------- Savoia-Marchetti SM.79 torpedovaci zamerovac SM.79 je vybaven uhlomerem pro torpedovani. Nastaveni predsazeni se pak da urcit pomoci tabulky hodnot, torpedo jede v primem smeru, ale diky uhlomeru by melo jit lepe urcit misto, kam mirit. ...muze nekdo doplnit? ----------------------------------------------------------------------------- Spojenecke a japonske bombardery - u spojeneckych a japonskych stroju musi pilot odhadovat predsazeni torpeda sam, tzn. musi mirit v zavislosti na rychlosti lodi a uhlu utoku do spravne vzdalenosti pred lodi. Torpedo opet jede v primem smeru.
05.02.2012 - 10:51:26 AH_Enty
Bany smazány.
05.02.2012 - 10:39:36 Cidas_Cz
Ahoj. Našel by se dobrý člověk, který by mi poradil jak zařídit aby mi bouchly bomby? Vůbec se nevyznám v typech roznětek a v jejich nastavení. Udělal jsem pár pokusů, ale zdá se, že jsem na nic nepřišel :). Někdy mi to bouchne, ale musím být dost vysoko, takže nějaké konkrétní parametry by se hodily. Dále bych rád požádal o radu k torpédům. Jaká je potřebná rychlost, výška nad vodou, vzdálenost od lodi? V poslední době jsem snad vypustil dobře jedno toprédo z dvaceti. Díky moc
04.02.2012 - 23:02:34 exZVP_DRAMA
Prosím o deban. Já idiot zaútočil na vlastní vlak. Udělal jsem to z nedbalosti a nezodpovědnosti a svého činu hluboce lituji. První BAN za celý léta co lítám, to snad není možný. dík
04.02.2012 - 22:36:36 No.56Sqn_Marasek
Prosím o odbanování. Někdo mi vlítnul do rány, když jsem střílel vlašťovku.
04.02.2012 - 19:27:30 UZZY
Enty díky Uzzy
04.02.2012 - 08:39:10 AH_Enty
Uzzy, hotovo.
03.02.2012 - 23:20:26 Tomkat
aa už jsem na to přišel, ;)
03.02.2012 - 23:16:11 Tomkat
Pls mužu se zeptat, na jakem IP ted jede TSko?
03.02.2012 - 18:43:06 ZVP_OZZY
Enty prosám tě asi mě to zabanovalo ,nemůžu se připojit,včera jsme se s Dadym sčuchli a bylo to .Díky Ozzy
02.02.2012 - 12:26:46 Loch
BigJoe, se nediv, ze bylo tvemu motoru teplo, kdyz mel "šálu" :) Musis litat bez ni, pak to bude relativne OK. ;)
31.01.2012 - 20:26:09 TriDuby Luky
Len sa mi zdalo Bigu, že temu prvému to o to vác prehrívalo:-)
31.01.2012 - 20:20:59 judas
Enty mohl bys mě prosím vrátit do servru?Nevím co se stalo,nikoho jsem nesundal,s nikým jsem se nesrazil a vyhodilo mě to.Děkuji.Jinak je to samozřejmě paráda
31.01.2012 - 19:30:54 BIG JOE
Máte problémy s přehříváním motorů v IL2 1946 verze 4.11 ? Konečně je to tady !! Team Daidalos vydal doporučení jak na to: http://www.ulozto.cz/12985670/daidalos-radi-wmv .
31.01.2012 - 16:50:31 FK_Ziza
budu tam
31.01.2012 - 15:55:31 Cmelaci-Ricrd
zdar žižo prosimtě jak to dopadlo s tou vjeci na šturma nemam na tebe kontakt tak to zkoušim přes AH......snad to nikomu nevadi....kolem 19.00hod bych měl bejt na TS diky
30.01.2012 - 22:16:20 AH_Cutora
D3JAVU nevim co presne myslis, muzes se ale kouknout do sekce Ke stazeni a tam je odkaz na papirove mapy. NEjsou vsechny, je to tak 1/3 map co v IL2 jsou, ale neni sila dodelat zbytek...
30.01.2012 - 22:12:10 AH_Cutora
Aha, ja dal na Special mapu na testovani a zapomnel jsem tam pak vratit puvodni. Pardon, opravim behem vecera, bude tam zpet akro. Pardon.
30.01.2012 - 20:35:50 AH_Enty
Tak jsem Ti to smazal.
30.01.2012 - 19:48:40 Judas
Asi jsemprovedl nějakou blbost.Mohl by mi Enty umožnit přístup na server?Dík za kladné vyřízení
30.01.2012 - 19:45:41 Judas
Asi jsemprovedl nějakou blbost.Mohl by mi Enty umožnit přístup na server?Dík za kladné vyřízení
30.01.2012 - 11:00:59 Tibor_sk
Tak včera večer bolo super lietanie a dobrá spolupráca a aj CSL-ka čiastočne odstúpili od tej zoomovacej taktiky. Len tie ruské plečky nestíhali na motor.
29.01.2012 - 20:10:34 BIG JOE
Variace na pouštní video od "Rudel Hunde": http://www.ulozto.cz/12933772/soumrak-spitfiru-wmv . Muezzin už Vás volá .... :-)
29.01.2012 - 17:53:17 AH_Enty
Nebyla vyměněna mapa. Už je tam ta správná.


strana: 1

Vlož příspěvek / Add post